אקוניס: "אנו עדים לפרפורי גסיסה של ממשלה אטומה ומושחתת"

    מהדורת הבוקר No Comments on אקוניס: "אנו עדים לפרפורי גסיסה של ממשלה אטומה ומושחתת"

    ח"כ אקוניס לקאהן בריאיון ל'קול חי': "שיח ההסתה החל בערב הבחירות כשליברמן אמר לזרוק את החרדים למזבלה והמשיך אתמול כשאמר שהוא מכיל את נפטרי הקורונה. ההתבטאויות של שרים בענייני רוסיה-אוקראינה נועדו לטשטש את השחיתות שבממשלה המסוכנת"

    צילום: פלאש 90
    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר והתייחס לדבריו של שר האוצר אמש על נפטר הקורונה: "השיח הזה החל בהסתה חמורה במערכת הבחירות נגד הציבור החרדי על ידי אמירה האומללה, המבישה והזדונית לקחת מריצה ולזרוק את החרדים למזבלה הקרובה, לקול צחוקם של המגישים והתוכנית המשיכה כאילו כלום. וזה ממשיך באמירה אטומה, מנותקת ומסוכנת של ליברמן שהוא שלם עם אותם אלפי מתים מקורונה".

    לדברי אקוניס "אנחנו עדים לפרפורי גיסה של ממשלה אטומה, מושחתת ומסוכנת לעם ישראל ולצביונה היהודי של המדינה. זה המצב".

    אקוניס התייחס לדרישת גנץ להעברת הפנסיות לקציני צה"ל: "הפנסיות, גם דבר הזוי שגנץ משית עלינו. לגבי האינטרס האישי שלו הוא צריך לבוא עם גילוי נאות – מה שאין כיום בישראל לאף אחד בממשלה, אין להם גילוי נאות לא על המשפחות שלהם, ולא על החברים והתורמים. הדבר הזה שכל הזמן 'שומרי הסף' דרשו מאיתנו ואנחנו עשינו".

    עוד הוסיף אקוניס: "ההתערבות בענייני רוסיה ואוקראינה היא כדי לטשטש את כל המחדלים והאטימות של הממשלה הזו. זו ממשלה שמסוכנת כל קודם לבריאותם של אזרחי ישראל. שרת הפנים אמרה ולא חזרה בה – שצריך 'להכיל את המתים', אף אחד מאיתנו לא אמר את זה".



    0 תגובות